مسئول کمیته ورزش مساجد استان یزد، از حضور فعالان مسجدی استان در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و دوچرخه سواری ویژه آقایان در جمعه  خبر داد.

یزدفردا:علی حکیمیان، مسئول کانون مساجد استان یزد با اشاره به نقش مساجد در توسعه ورزش به ویژه ورزش‌های همگانی گفت: هایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و دوچرخه سواری ویژه آقایان با جوایز ویژه ای صبج جمعه برگزار می شود.


وی با دعوت از فعالان مسجدی برای حضور در این همایش بزرگ افزود: علاقه مندان به ویژه فعالان مسجدی و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد می توانند با تلفن 135 برای ثبت نام در این همایش ثبت نام و روز جمعه به خیل عظیم ورزشکاران بپیوندند.


حکیمیان ادامه داد: در همایش بزرگ پیاده روی جوایز ارزنده ای نظیر کمک هزینه حج عمره، عتبات عالیات و مشهد مقدس به همراه یک دستگاه خودروی سواری پراید و یکصد دستگاه دوچرخه به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا می شود.


حکیمیان افزود: این همایش بزرگ جمعه برگزارمی شود و محل تجمع پیاده روی میدان آزادی و محل تجمع مسابقه دوچرخه سواری میدان امیرچخماق است.


وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در همایش پیاده روی از میدان آزادی به سمت ورزشگاه شهید نصیری حرکت می کنند، افزود: علاقه مندان به شرکت در همایش دوچرخه سواری برای شرکت در این همایش باید با دوچرخه شخصی خود در میدان امیرچخماق حضور یابند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا